Information om vårt nya passersystem


  • Var laddar jag ner appen?  Appen hittar du i din appbutik.  APP STORE eller GOOGLE PLAY 
  • För dig under 18 är.  Är du under 18 år behöver du och din förälder/förmyndare komma till gymmet för att köpa/skriva avtal. 
  • Påverkar systembytet mig?  När ditt abonnemang löper ut, så kommer ditt passerkort att inaktiveras automatiskt. Vill du förnya ditt abonnemang så gör du det genom vår nya app. Vi har skickat ut personliga inloggningsuppgifter till alla kunder, så du enkelt kan komma åt din profil i appen. I appen kan du själv teckna ett nytt abonnemang. Har du inte fått mailet och saknar inloggningsuppgifter, kontakta oss. Vill du ha hjälp med att teckna abonnemang hjälper vi dig.
  • Hur förnyar jag mitt abonnemang? Det gör du via vår app, där finns olika abonnemang att välja mellan. Du kan också komma till oss på gymmet så hjälper vi dig att komma igång med din träning.
  • Hur kommer jag in på gymmet? Med hjälp av  en QR kod som du hittar i vår app.
  • Hur sker betalningen? Betalningen sker genom att du registrerar ditt kreditkort på vår app. Pengarna dras automatiskt och du behöver inte tänka på att betala några fakturor.
  • När dras pengar på mitt kort? Pengarna dras från ditt kort den 28:e varje månad.
  • Kommer passerkort/tagg ej finnas längre?   Det går absolut att använda passerkortet/taggen på det nya passersystemet för dem som vill.  Annars går det att använda mobilen och registrera mot QR läsaren för att komma in. 
  • Kan man köpa månadskort i appen? Ja det går att köpa månadskort i appen.
  • Har ni autogiro? För tillfället har vi inte autogiro tillgängligt. Men vi kommer inom den närmaste tiden även kunna göra detta till en betalningsmöjlighet.
  • Måste jag använda appen? Du behöver inte använda appen för att komma in. Det går lika bra att köpa ett passerkort för att få åtkomst till gymmet.
  • Vad betyder extra kostnad i appen? Kostnaden är priset för resterande dagar som är kvar i månaden då du tecknar, priset dras direkt vid teckningen av abonnemanget. Därefter dras pengarna för nästkommande månad den 28:e varje månad.
  • Hur säger jag upp mitt abonnemang? Skicka ett mail till oss på info@gymmetilagan.se och meddela oss att du önskar säga upp abonnemanget. Detta måste ske minst 1 månad innan abonnemangets utgång. 

Gymmet i Lagan

Träning dygnet runt